قوانین و مقررات

قوانین و مقررات

از آنجایی که تمام تلاش فروشگاه اینترنتی استارلایت فراهم نمودن بستری برای خرید آسان محصولات دیجیتال اورجینال، و تبدیل تجربه خرید اینترنتی به تجربه‌ای شیرین و ماندگار در ذهن مشتریان و همراهان همیشگی اش می‌باشد، لذا در راستای شفاف سازی هرچه بیشتر و اطلاع مشتریان از تمام قوانین و مقررات خرید از استارلایت، مشتریان عزیز می‌بایست قبل از نهایی سازی سفارش خود قوانین و مقررات را مطالعه نموده و در صورت موافقت سفارش خود را نهایی نمایند. در صورت وجود ابهام یا سایر موارد احتمالی که ممکن است در این صفحه ذکر نشده باشد، می‌توانید از طریق مراجعه به صفحه تماس با ما، پیام‌ها و سؤالات احتمالی خود را قبل از خرید با کارشناسان فروش استارلایت مطرح نمایید.

هزینه ارسال سفارشات
هزینه ارسال تمام سفارشات فروشگاه استارلایت رایگان است.
سفارشان چند روزه تحویل مشتریان داده می شوند؟
سفارشات ارسالی در شهر بندر کنگان حداکثر پس از یک روز کاری تحویل مشتریان عزیز می‌شوند و بازه زمانی تحویل سفارشات در سراسر ایران که از طریق پست و تیپاکس ارسال می‌شوند بین 3 تا 7 روز کاری با توجه به بعد مسافت می‌باشد.
چطور مطمئن بشم که کالای خریداری شده سالم به دستم می رسد؟
تمامی کالاها و سفارشات ارسالی این فروشگاه اینترنتی دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی دارند و از طریق بسته‌بندی‌های ایمن و استاندارد از طریق پست و تیپاکس ارسال می‌شوند. لطفا صحت و سلامت بسته‌بندی کالا را در هنگام دریافت از مأمور پست بدقت بررسی نمایید تا در صورت وجود علائم ضربه خوردگی احتمالی آن را دریافت نکرده و مراتب را به بخش پشتیبانی و امور مشتریان اطلاع دهید یا در صورت دریافت کالا ظرف مدت 2 روز کاری کالا را همانطور که تحویل گرفتید بدون باز کردن بسته‌بندی و پلمپ محصول به همراه فاکتور دریافتی به آدرسی پستی موجود در صفحه تماس با ما ارسال نمایید. در صورتی که توسط کارشناسان ارزیابی محصول معیوب بودن کالای خریداری شده اثبات شود امکان تعویض کالا یا بازپرداخت هزینه کالا به همراه هزینه ارسال آن توسط شما مجدد به شما پرداخت خواهد شد.
ضمانت سلامت کالا چیست؟
ضمانت سلامت کالا به این معنی است که تمامی محصولات خریداری شده از این فروشگاه اینترنتی باید از نظر فیزیکی و ظاهری به صورت سالم به دست مشتریان تحویل داده شوند.
لطفا هنگام تحویل کالا به این نکات توجه نمایید:
هنگام تحویل گرفتن سفارش، قبل از بازکردن کالا، اطلاعات درج شده روی بسته را با دقت مطالعه فرمایید تا با مدلی که شما در سفارش خود انتخاب کرده اید مطابقت داشته باشد. درصورت وجود مغایرت در مواردی از قبیل: مدل، رنگ، ظرفیت و گارانتی درج شده در سفارش، باید از باز کردن بسته بندی خودداری نموده و مغایرت را حداکثر تا 24 ساعت به تیم خدمات مشتریان اطلاع داده تا مشکل شما در سیستم ثبت و هماهنگی های لازم جهت فرستادن کالا به استارلایت صورت گیرد.
چنانچه بعد از باز کردن بسته‌بندی، مشخص گردید کالا دارای معایبی از قبیل روشن نشدن و هر گونه معایب ظاهری از جمله شکستگی، خراشیدگی و … باشد، خریدار موظف است ظرف کمتر از 24 ساعت از زمان تحویل، با تیم خدمات مشتریان تماس گرفته و مشکل خود را اطلاع دهد و درصورتی که کالای خریداری شده دارای ایراد فنی، مشکل نرم افزاری باشد، می‌بایست ظرف مدت ۷ روز از تاریخ تحویل کالا به خدمات مشتریان استارلایت اطلاع داده شود. پس از اطلاع مشتری و پیگیری تیم خدمات مشتریان و درصورت تایید کارشناس فنی مبنی بر بازگرداندن کالا، شما می‌توانید کالای خود را طبق شرایط ذکر شده در فرآیند بازگشت کالا، بازگردانید. هنگامی که کالای شما به تیم کارشناسی فنی تحویل داده شود، بررسی صورت گرفته و نتیجه از طرف تیم خدمات مشتریان به شما اعلام می‌گردد. در این حالت، با توجه به نوع مشکل کالا، به یکی از سه حالت ذیل به شما پاسخ داده خواهد شد:
  1. درصورتی که خرابی ذاتی باشد، کالای معیوب با کالای سالم جایگزین و برای مشتری ارسال می‌شود یا درصورت ناموجود بودن، مبلغ کالا به مشتری عودت داده خواهد شد.
  2. درصورتی که خرابی ناشی از استفاده نادرست مشتری باشد، مورد تأیید استارلایت نبوده و همان کالا مجددا برای مشتری ارسال می‌گردد در این صورت کلیه هزینه‌های جابجایی به عهده مشتری می‌باشد.
  3. درصورتی که اختلال، ناشی از ایرادهای جزئی و نرم افزاری (قابل رفع با Update و Reset)باشد، کالای شما توسط استارلایت به گارانتی تحویل داده شده و پس از اطمینان از اصلاح و سلامت دستگاه، به شما عودت داده می‌شود. خواهشمند است توجه فرمایید که پس از زمان ۷ روز، استارلایت هیچ گونه مسئولیتی در قبال کالای خریداری شده ندارد و شما می‌توانید شخصا درخواست خود را از شرکت گارانتی کننده پیگیری نمایید.
در مورد کالای دیجیتال و الکترونیک، اگر کالا سالم و دقیقا مطابق سفارش باشد، به هیچ عنوان پس گرفته نمی‌شود.
شرایط عودت کالا - در صورتی که محصول سفارش داده شده دچار آسیب فیزیکی باشد :
در صورتی که محصول سفارش داده شده از نظر فیزیکی دچار آسیب شده باشد به طوری که تنها با باز کردن بسته‌بندی و از طریق مشاهده بسته محصول قابل مشاهده باشد، مشتری می‌بایست حداکثر ظرف مدت ۲۴ ساعت پس از دریافت محصول، آن را به همراه فاکتور و سایر لوازم الحاقی و به نحوی که با حمل دچار آسیب مجدد نشود به فروشگاه اینترنتی استارلایت بازگرداند. پس از بررسی محصول عودت داده شده توسط کارشناسان بخش فروش، کالا ظرف مدت ۴۸ ساعت با همان مدل یا مدلی دیگر تعویض خواهد شد و در صورت عدم وجود مدل دیگر با تمایل مشتری مبلغ پرداخت شده عودت داده خواهد شد. لازم به ذکر است که هزینه ارسال کالای عودت داده شده و هزینه ارسال مجدد بر عهده فروشگاه اینترنتی استارلایت می‌باشد.
توجه: در صورت آسیب به جعبه، پاره کردن و یا نوشتن بر روی آن و یا همچنین آسیب رساندن به لوازم موجود در داخل بسته، کالای شما از شرایط ویژه عودت کالا برخوردار نخواهد شد.
شرایط عودت کالا - در صورتی که محصول سفارش داده شده به واسطه حمل و نقل دچار اسیب شده باشد :
در صورتی که محصول سفارش داده شده به واسطه حمل و نقل دچار آسیب شده باشد به طوری که آسیب وارد شده بدون باز کردن بسته‌بندی و تنها از طریق مشاهده بسته محصول قابل مشاهده باشد، مشتری می‌بایست به محض دریافت محصول این مسئله را به اطلاع حامل برساند و پس از بررسی و تأیید آن، بدون آنکه بسته‌بندی محصول را باز نماید و یا تغییری در آن ایجاد نماید، به منظور عودت محصول به فروشگاه اینترنتی استارلایت، آن را به همراه فاکتور (در صورتی که حامل از طرف شرکت انتخاب شده باشد) به حامل بازگرداند. پس از بررسی محصول عودت داده شده توسط کارشناسان بخش فروش، در صورتی که تحویل قبل از ظهر انجام شده باشد، کالای مشابه در همان روز و در صورتی که تحویل بعد از ظهر انجام شده باشد، کالای مشابه در صبح روز بعد مجددا برای مشتری ارسال می‌شود. لازم به ذکر است که هزینه ارسال کالای عودت داده شده و هزینه ارسال مجدد بر عهده فروشگاه اینترنتی استارلایت یا حامل می‌باشد.
در صورتی که مشتری از خرید خود انصراف دهد :
  1. در صورتی که مشتری پیش از ارسال سفارش از خرید خود منصرف شود، می‌بایست هر چه سریع‌تر با بخش فروش تماس بگیرد و این مسئله را به کارشناسان بخش فروش اعلام نماید و در صورت تمایل، نسبت به تغییر سفارش و یا عودت مبلغ پرداخت شده اقدام نماید. لازم به ذکر است که پس از انصراف از خرید، در صورتی که مشتری هزینه سفارش خود را به صورت اینترنتی و یا روش‌های مشابه پرداخت کرده باشد، مبلغ سفارش حداکثر ظرف مدت ۲۴ ساعت کاری به حساب وی واریز خواهد شد.
  2. در صورتی که مشتری پس از ارسال سفارش و حداکثر تا 1 روز پس از دریافت محصول از خرید خود منصرف شود، می‌تواند با بخش فروش تماس بگیرد و این مسئله را به کارشناسان بخش فروش اعلام نماید و پس از انجام هماهنگی‌های لازم نسبت به تغییر سفارش و یا عودت مبلغ پرداخت شده اقدام نمایید. بدین ترتیب مشتری می‌بایست بسته‌بندی باز نشده محصول و سایر متعلقات آن را به همراه فاکتور جهت عودت به فروشگاه اینترنتی استارلایت ارسال نماید. در اینصورت، مبلغ سفارش حداکثر ظرف مدت ۲۴ ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد. لازم به ذکر است که هزینه ارسال کالای عودت داده شده و هزینه ارسال مجدد بر عهده مشتری می‌باشد.
توجه: در صورت باز شدن بسته‌بندی یا پلمپ و آسیب رساندن به جعبه، کالای شما از شرایط ویژه عودت کالا برخوردار نخواهد شد.
استفاده از خدمات گارانتی :
تمام کالاهای عرضه شده در استارلایت دارای گارانتی اصالت و سلامتی فیزیکی می‌باشند اما در صورت خرید کالا به همراه سایر گارانتی‌های شرکتی، خدمات پس از فروش و گارانتی کالا تماما به عهده شرکت گارانتی کننده می‌باشد و فروشگاه استارلایت هیچگونه مسئولیتی در قبال آن ندارد.